miercuri, 11 octombrie 2017

DUHOVNICUL

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


Adormi in zori, parintele meu drag
Croind la haina mantuirii mele,
Ce vreau cu vrednicie sa o-mbrac
In ziua cand pasi-voi spre-nviere !

Am fost pierduta-n haul adancului pacat
Dar de pe Crucea Rastignirii grele,
Stapanul meu, Iisus s-a aplecat
Si-a luminat in bezna noptii mele !

Si in lumina Lui ma astepta smerit,
Un chip de inger, paza vietii mele..
Parinte drag, spre mine ai pasit
Sa ma inveti sa-nving ispite mari si grele !

Si te-am privit uimita cand mi-ai spus
Ca Domnului i-am dat amar de fiere,
Pacatul meu, pe cruce iar L-a pus
Si cui i-a fost, si rana, si durere.

Ti-a spus Hristos sa-mi faci frumos vesmant,
Sa-mi faci din lacrimi, margaritarele
Mi-ai fost trimis in dar de Domnul Sfant
Ca sa-mi croiesti vesmantul nuntii mele !

Mi-ai pus in suflet, sfant margaritar
O dragoste ce nu credeam a fi,
Ce trece si de-al vietilor hotar
Si merge langa noi in vesnicii !

E dragostea cea sfanta pentru Cel
Ce-L canta heruvimii in tării
Eu vreau sa-mi cosi vesmantul pentru El
Cand, in mareata-i slava, va veni !

Eliana Popa

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA