marți, 24 iunie 2014

RUGACIUNE LA NASTEREA SF IOAN BOTEZATORUL


Doamne ajuta ! Astazi a fost mare sarbatoare...Sanzaienele sau Dragaica...am fost la biserica , am primit flori de sanzaiene si am ascultat Sfanta Liturghie...
 Deoarece timpul nu a tinut cu noi, a plouat , slujba s-a tinut inauntru in biserica ...Aseara a fost slujba vecerniei cu litie si in seara aceasta s-a citit Acatistul Sf. Ioan Botezatorul...






                                               Icoanele cu Sf. Ioan Botezatorul din casa mea



                                         La sfarsitul slujbei am primit flori de sanzaiene...



In calendarul ortodox se sarbatoresc doar trei zile de nastere ...a Mantuitorului ,a Maicii Domnului si a Sf. Ioan Botezatorul ,unul dintre cei mai importanti sfinti ai nostrii...
am si eu acasa doua icoane cu Botezul Domnului , una am cumpat-o si una am primit-o ...Am fost la cineva in vizita care nu prea merge la biserica si o avea aruncata intrun colt pe jos ...si i-am spus ca nu este bine si atunci mi-a spus ... fa-i ce vrei cu ea...iar eu am pus-o pe perete...


    

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA