miercuri, 12 iulie 2017

RUGĂCIUNE DE SEARĂ

Ai păcătuit? Intră în biserică, spune lui Dumnezeu: "Am păcătuit!". Nu-ti cer nimic altceva decât numai aceasta. Dumnezeiasca Scriptură spune: "Spune tu păcatele tale întâi, ca să te îndreptezi”(Isaia 43,26). Spune păcatul, ca să scapi de păcat! Nu-i nevoie pentru asta nici de oboseală, nici de şiruri de cuvinte, nici de cheltuială de bani, nici de altceva de acest fel. Spune un cuvânt, fii sincer fată de păcat şi spune: "Am păcătuit!".


de Preot Sorin Croitoru

Privind acum la ceas de noapte
Spre patul care mă asteaptă,
Atotputernică Treime,
Spre Tine mintea mea se-'ndreaptă,

Căci nu stiu dacă noaptea asta
N-o fi aceea de pe urmă,
Când mă va asalta cu ură
Scrâsnind, a diavolilor turmă..

O, Vesnică Dumnezeire
În Trei Persoane adorată,
De mă vor încolti cu chiot,
Te rog să mă salvezi îndată!

Păcatele îmi sunt prea multe,
Dar rogu-Te, nu le socoate..
Din iuresul de duhuri negre,
În clipa mortii Tu mă scoate!..

Părinte Sfinte si Cuvinte,
Si Duhule Dumnezeiesc,
Vă rog acum cu umilintă:
Lăsati-mă să mai trăiesc!..

Căci cine stie, poate mâine,
Mi?cat de harul din credintă,
Voi pune temelie nouă
Si început de pocăintă..

Iar de n-o fi a Voastră vrere
S-apuc Si ziua cea de mâine,
Vă multumesc acum cu lacrimi
De viata ce mi-ari dat, de pâine,

De aerul din piept, de soare,
De toate clipele trăite,
De Sângele vărsat pe Cruce,
De ajutorul în ispite..

Pentru greselile făcute,
Cu umilită întristare
Stiind că nu se mai repară,
Din suflet eu Vă cer iertare..

amin

Arhivă blog

"Celui sarac ii lipsesc multe,celui lacom ii lipsesc toate."(Seneca)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

CITATUL ZILEI

PSALTIREA